Žízeň nemá prázdniny

V těchto horkých dnech kdy teploty vystupují, nad třicet stupňů ve stínu, nikdy nezapomínejte na pitný režim. Možná se vám toto upozornění ž zdá banální, ale mnohé výzkumy hovoří jasnou řečí. Vždyť je to i logické, naše tělo tvoří z více jak osmdesáti procent voda. Poklesne-li byť jen o málo desetin procent, nastává dehydratace. Což je ztráta tekutin bez jejich náhrady, v horkém prostředí ztrácíme tekutiny například pocením.

Neustále přicházíme o tekutiny

Mnohé tekutiny, které dodáváme svému tělu, nás mohou ve skutečnosti dehydrovat, uveďme jen na příklad kávu, dokonce čaj, a u mne dochází k dehydrataci po vypití piva. Čím více piva vypiji, tím větší mám žízeň. Možná si semnou kladete otázku, co tedy v těchto horkých dnech pít, aby to bylo přínosem pro náš organizmus? Jistě nejvhodnější je vždy čistá voda, tělo i nemusí nijak upravovat, zbavovat cukru a různý chemických látek. Pokud toužíte chuť vody vylepšit, přidejte si do ní trochu sirupu třeba zázvorového, nic vás tak neosvěží jako kvalitní domácí zázvorová limonáda .

Žízeň nemá prázdniny
Ohodnoťte příspěvek